Oznakowanie pionowe i inne elementy drogowe
Znaki pionowe wykonane są z blach ocynkowanej ogniowo o grubości 1,25 mm i posiadają zagięte krawędzie na całym obwodzie. Znaki są wyklejone licem z foli 1,2 lub 3 typu. Tarcza znaku może zostać dodatkowo wzmocniona profilami stalowymi typu „F”, a tył tarczy jest zabezpieczany farbą proszkową szarą RAL 7037. Wszystkie oferowane przez nas znaki charakteryzują się najwyższą precyzją wykonania i dużą odpornością na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne.
Oznakowanie pionowe aktywne
Oznakowanie aktywne:
- aktywne przejście dla pieszych
- znak aktywny D-6 na Wysięgniku
- znaki aktywne u-5c, C-9, B-33, B-20
Tymczasowe oznakowanie ruchu
W naszej ofercie znajdą Państwo oznakowanie tymczasowe na sprzedaż lub wynajem. Dostarczamy dla Państwa zarówno oznakowanie nowe, jak i używane.
Wygrodzenia U-12A, U-11A
Lustra drogowe
Lustra drogowe okrągłe akrylowe
Lustro Ø50cm U-18a kompletne z uchwytem montażowym na rurę
Lustro Ø60cm U-18a kompletne z uchwytem montażowym na rurę
Lustro Ø70cm U-18a kompletne z uchwytem montażowym na rurę
Lustro Ø80cm U-18a kompletne z uchwytem montażowym na rurę
Lustro Ø90cm U-18a kompletne z uchwytem montażowym na rurę
Lustra drogowe prostokątne akrylowe
Lustra drogowe 40x60cm U-18b kompletne z uchwytem montażowym
Lustra drogowe 60x80cm U-18b kompletne z uchwytem montażowym
Lustra drogowe 80x100cm U-18b kompletne z uchwytem montażowym
Wyposażenie opcjonalne
Mocowanie dościenne do luster
Lustra posiadają aktualną Aprobatę Techniczną nr AT/2015-02-3147 wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów
Drogowe elementy gumowe
- progi zwalniające
- separatory parkingowe
- podstawy drogowe
- wyspowy próg zwalniający
Wygrodzenia U-12A, U-11A
Wygrodzenia i barierki stosuje się w celu ochrony pieszych i oddzielenia ich od jezdni, uniemożliwienia im przekraczania jezdni w miejscach niedozwolonych lub skanalizowania ruchu pieszych. Można je umieszczać obok jezdni, w chodnikach, na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, na wysepkach przystanków komunikacji publicznej oraz przy ścieżkach rowerowych.
- wymiar przęsła 1500 - 2500 x 1100 mm (wysokość całkowita 1500 mm),średnica rury 48,3 – 60,3 mm,
- średnica rury 48,3 – 60,3 mm,
- średnica prętów wypełniających 8 - 12 mm,
- montaż przez zabetonowanie.
- ogrodzenie ocynkowane i malowane proszkowo do przykręcenia lub zabetonowania w podłożu,
BRD TWORZYWA SZTUCZNE
- słupek prowadzący U-1A, U-1B
- elementy odblaskowe U-1T
- słupek przeszkodowy U-5A
- słupek przeszkodowy U-5B
- tablica kierująca U-21A/B
- słupek blokujący elastyczny
- słupki krawędziowe U-2
- słupek blokujący U-12c
- separator ruchu ,, U-14e’’
- pachołek drogowy U-23
- osłona przeciw olśnieniowa U-19
BARIERY ENERGOCHŁONNE
Bezpieczeństwo i technologia
Zadaniem barier ochronnych jest zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom ruchu drogowego. Nowoczesna technologia, kontrola jakości na wszystkich etapach cyklu produkcyjnego oraz wysoce wykwalifikowana kadra sprawiają, że zarówno zmotoryzowani, jak i piesi użytkownicy infrastruktury drogowej czują się bezpiecznie. Ponadto bariery drogowe posiadają zróżnicowany i praktyczny design, który wpisze się w urbanistykę każdego miasta.
Jakość
Bariery ochronne o poziomie powstrzymywania dostosowanym do wymagań projektu produkowane są zgodnie z certyfikacją jakości oraz wymaganiami przyjętych norm.